Nyårsafton

Snart är det nyårsafton och varje år är det hysteri om vad som ska göras, i år ska jag därför trotsa det med att planera in en lugn o mysig hemmakväll med god mat och dryck. Nyårsblåsan ska dock påoch bilder kommer at läggas upp på bloggen.

//Stylish Lady

Stylish Lady @ work

Jag jobbar från sängen



Ljusrosa topp -H&M
Jeans- Acne
Fotbollsstumpor- Från pappa inköpta på Inter Sport

//Stylish Lady

Gårdagens Stylish Lady Outfit

Jag befinner mig fortfarande i Falun, på ett hotellrum och jobbar. Snart ska jag ge mig av hem mot Stockholm men innan dess tänkte jag lägga upp gårdagens bilder som är tagna på rummet innan middagen. Jag står i ett fönster och det är  elva våningar ner, mamma oroa dig inte utsikten är fantastisk.








Armband- Hermes
Topp- Guess
Jeans- H&M
Skor- Topshop

//Stylish Lady

Stylish Lady goes Julröd

Har inhandlat en röd kappa på rean som jag tänk pyssla lite med nä rjag får tid. Knapparna vill jag byta ut till svarta istället för röda innan jag blir helt nöjd med den klockformade kappan.



//Stylish Lady

Måndagens Stylish Lady Outfit

Idag befinner jag mig på ett hotellrum i Falun. Jag har sovit en natt här och jag åker inte hem förens imorgon. Falun som stad är ganska mysig, snön ligger kvar och det är minusgrader. Som alla småstäder har den en guldklimp och här är det affären Byxshoppen som är det förutom de vanliga klädkejorna som man kan hitta överallt. Vi åkte en sväng förbi backen men det blir ingen skidåkning den här gången eftersom resen var väldigt spontan så min garderob är inte anpassad för väderet.







Chinos - H&M
Skor - Mixage
Jacka - Guess
Vantar från mamma
Pälsmössan från Julmarknaden i Gamla stan i Stockholm

//Stylish Lady

Stora planer på gång

Det kommer att bli en förändring på bloggen inom kort. Ni kommer att få läsa en snyggare blogg.
//Stylish Lady

Gårdagens Julmarknad

Igår gjorde jag ett besök på Julmarknaden i Gamla Stan, rostade mandlar är ju sååå gott och det var riktigt mysigt. Dessutom fick jag en tidig julklapp så nu kommer jag inte att frysa om fossingarna längre. Var inte riktigt meningen att jag skulle hitta den, men jag tyckte att det var en påse för mycket.



//Stylish Lady

Dagens Stylish Lady Outfit

Snart är det Jul och vad är Jul utan snö egentligen? En snölös Jul!!! Så idag har jag en t-shirt med budsakp om vad jag vill ha i Jul.



T-shirt- Let it snow från Cubus
Jeans- Gina Tricot
Armband- Diddi

//Stylish Lady

Aftonbladet



Min kommentar efter ha läst rubriken är att barnen blir galna om de inte får godis,  då syftar jag naturligtvis på mig.

//Stylish Lady

Stylish Lady är tillbax igen

Nu har jag haft en lång bloggpaus. Några dagar kan vara skönt men är man bort för många kan det bli svårt att komma igång igen. jag tycker att det är kul att blogga, skönt att skriva av sig ibland. Jag vill tippsa om en härligt sida från USA, gojane.com. Där finns det en hel del billiga och snygga saker. Jag har hitat några favoriter här nedan. Skorna kostar från 200-300 kr paret. Jag vet att det är för sent att beställa Julklappar men det är aldrig för sent att shoppa.



//Stylish Lady

Stylish Lady skönhetstippsar


Jag har nu de senaste dagarna upptäckt att jag är ovanligt mörk under ögonen. Sömnbrist - javisst och att det inte blir ljust ute förens klockan tio har en klar inverkan. Jag ska försöka göra någonting åt det, denna vinter ska inte ta med sig med in i snöslasket. Visst krämer och de ytter faktorer hjälper men det är också inte det viktigaste tror jag. Det måste komma från insidan och då är det kosten som jag pratar om.



Dr Perricone brukar kallas för "the Salmon Doctor" han är nämligen känd för att kommit fram till att lax gör underverk för hyn. Eftersom lax innehåller det högsta nivån av DMAE som är en mycket kraftfull antioxidant som gör underverk för hudtonen och håller den fast och slät. Genom att äta lax till både frukost, lunch och middag hävdar Perricone att man redan efter 3 dagar bör känna sig mer energisk. Dessutom ska hyn blir klarare och all puffighet kring ögonen försvinna.

Nu tror jag att lax till tre måltider om dagen kan bli lätt överdrivet, men jag tänker verkligen omfördela och försöka få i mig lax oftare, det är ju gott också.

//Stylish Lady

She finally did it!



Escaped the office!

//Stylish Lady

Jessica Alba gör reklam för Campari

Nu är hon igång igen efter barnafödande. Här är en bild från reklamen, före och efter retusheringen. Tycker hon är riktigt snygg men visst är det roligare att se på den näst intill tecknade bilden än den verkliga.



Så mycket färg o så lite midja.

//Stylish Lady

I wish me a merry merry christmas

Snälla tomten har jag inte varit snäll iår?



//Stylish Lady


Ben & Jerry´s goes milkshake

Kan de inte komma till Sverige snart?! Tror de är gudomliga.



//Stylish Lady

Fredagens Stylish Lady Outfit

Idag är det en trött Stylish Lady ni ser. Jag har fått se Luciatåg, druckit glögg, frått äta lussekatt sen dess så nu är jag lite piggare.



//Stylish Lady

Hur ska jag leva mitt liv

Ibland finns det dagar då jag funderar en hel del, idag är det en sån dag. Jag funderar på meningen med livet och framtiden, vad gör mig lycklig, vad skulle göra mig lyckligare?! Många människor strävar efter att finna en mening med livet. De nöjer sig inte med att bara finnas till och försöka göra det så trivsamt för sig som möjligt medan de lever. De har svårt att acceptera att det inte skulle finnas någon högre mening med att de finns till.


Jag tror att meningen med livet är något människan frågat sig i alla tider. Vad gör vi här, vad är vårt syfte, vart är vi på väg, varför är vi på väg, hur kommer det sluta, när började det, vad händer efter döden? Alla de frågorna hör ihop med meningen med livet. Människan är besatt av att allt ska ha en mening, ett syfte. Det behöver inte alltid finnas en meningen med något, men det spelar ingen roll, människan är oerhört duktig på att skapa meningar som egentligen inte finns. För de flesta andra varelser är meningen med livet att äta, överleva och att reproducera sig. Men eftersom inget av detta är speciellt svårt för människan, har vi fått utrymme att fundera över meningen i mer romantiska, religiösa eller filosofiska drag.


En del använder religionen för att ge livet ett ändamål. De tror att de genom att leva på ett visst sätt kan göra sig förtjänta av att hamna i paradiset eller uppnå nirvana eller något liknande. Och de lever lyckliga med sin tro. Andra liksom jag själv tillhör de människor som har svårt att tro på det vi inte kan se. Vi har därför svårt att acceptera någon gudomlig mening med livet.

Men vad är det då för mening med livet? Är vi alla här bara på grund av en slump och är alla våra handlingar egentligen meningslösa? Eller finns det något slags högre mening med det hela? 


Jag tror att meningen med livet är lycka, och att en person som någon gång under sitt liv men framförallt mot slutet ärligt kan säga "jag är nöjd med mitt liv" också är en lycklig människa. Jag tror att människor som har råkat ut for någontin eller har varit med om mycket i sitt liv har lättare att uppskatta livet. För mig är lycka att en vacker dag, ha små barn, ett hus med utsik mot havet, planer för framtiden och god hälsa hos nära och kära.

//Stylish Lady


Shake that thing miss...

Det var inte länge sedan det spelades sånhär musik i på alla nattklubbar. Det var RnB som gällde. Sen kom Housen och dansen är inte lika rolig längre, rytmen är för de som inte kan dansa påstår jag.

Var hittar man en bra nattklubb där man kan få skaka lite rumpa nuförtiden?

//Stylish Lady

DiDDi armband

Jag måste visa mina armband från DiDDi, med budskap "passion" och "never look back" de kostar 199 kr styck och finns att köpa hos bland annat Sisters.



//Stylish Lady

Torsdagens Stylish Lady Outfit

Dax att börja leverera så här kommer dagens outfit i bilder. Det finns inga bättre speglar än i provhytten










Jacka- Zara
Kjol -Köpt i Amsterdam
Skjorta- Madonna för H&M
Halsduk- Topshop
Skor- Zara

//Stylish Lady

Finanskrisen

På grund av finanskrisen, har bankerna gott samman och designat en ny spargris som passar bättre till dagens samhälle. .



Blog Image

//Stylish Lady

Nyårsklänningen

De här klänningarna skulle jag vilja fylla min redan överfulla garderob med.





//Stylish Lady


Stylish Lady svarar på 62 snabba

Nu har jag snattat frågorna från Christines blogg

http://superkickan.blogspot.com/

Snabba frågor...

1. Hur gammal är du om fem år? 30, o vill inte tänka på det nu
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Ingen, min dator
3. Hur lång är du?  1.68 och en halv
4. Vilken är den senaste filmen du sett? I lördags såg jag någon "råna bank film" som är baserad å en sann historia.
5. Vem ringde du senast? Ringde ett jobbsamtal precis
6. Vem ringde dig senast? också jobbrelaterat, men innan det var det pappa
7. hur löd ditt senaste sms och till vem? imorse till SL  
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag föredrar sms för samtal skjuter jag upp såvida det inte har med jobb att göra för då skärper jag till mig.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? De har varit gifta i över 25 år, jag var med i mammas mage
10. När såg du senast din mamma? Förrförra helgen
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? vaknade vid sju, men kom inte ur sängen förens halv åtta
13.Vilken är din favoritjulsång? Just nu ser jag inte fram emot Jul så mycket så jag vill inte lyssna på några Julsånger
14. Vilken är din favorit plats? Den här årstiden, sängen men på sommaren är det alla platser där solens strålar når
15. Vilken plats föredrar du minst? Källare och mörker, just nu är det jobbigt att vistas i min lägenhet då det är så mörkt
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas kunna starta en egen lite klädbutik någonstans i Sverige, inte alls säker på att det blir i Stockholm, jag har två barn och en underbar man.
17. Vad skrämde dig om natten som barn ? Krig
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När en kollega sa att en annan kollega är på mammografi, fast han menade att han var på ultraljud med sin fru.
19. Hur stor är din säng? 120
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar på jobbet med en dockstation och en bärbar hemma
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Ingen pyjamas i alla fall
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 stycken
23. Hur många landskap har du bott i? ojj, det är säkerligen fem om inte fler
24.Vilka städer har du bott i? Ystad, Märstad, Luleå, Umeå, Åsele, Skövde, Stockholm
25. Föredrar du skor, strumpor elr barfota? Helst högklackade skor, vart jag än går
26. Är du social? Jag tror det, men inte på något falskt sätt
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry
28. Vilken är din favoritefterrätt? ojj det finns det många av, just nu är jag inne på en pannkaksperiod
29. Tycker du om kinamat? det tycker jag är gott
30. Tycker du om kaffe? Det är gott
31. Vad dricker du till frukost? hm, imorse blev det mjölk
32. sover du på någon särskild sida? Alla sidor, ibland på en o samma gång
33. Kan du spela poker? Bara klädpoker ;)
34. Tycker du om att Mysa/Kela? Det gör jag
35. Är du beroendemänniska? Av träning kanske, men det finns inget som man inte kan bli "oberoende av" till och med pengar tror jag
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej men Robbie Williams är rätt nära, dock inte samma år
37. Vill du ha barn? Ja, två stycken
38. Kan du några andra språk än svenska? Serbokroatiska, engelska, tyska, förstår många andra språk som rysska också
39. Har du någonsin åkt ambulans? aldrig
40. Föredrar du havet eller en pool? Helt klart havet, doften av Adreatiska havet går inte att slå
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skulle vilja säga aktier men kläder helt klart
42. Äger du dyrbara smycken? Dyrbara ser jag inte som samma sak som värdefulla för mig. Jag har guldsmycken som jag fick av mor och far när jag fyllde 16 och armband från farmor och farfar, en ring från mormoroch morfar.
43. Vilket är ditt favorit program på tv? Ser inte så mycket på tv.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det är nog jag själv, jag är en sån som skrattar mycket åt mina egna skämt. Min bror var rätt rolig när vi var små och min kompis Naz har jag riktigt roligt med.
46. sover du med gosedjur? Jag har gjort det, han hete Emil, men numera gör jag inte det.
47. Vad har du för ringsignal? Jonny Logans vinnarlåt fån eurovision för många år sedan, men ska byta för jag hör den aldrig 
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? jag har inte kvar det själv, men jag vet att min mor har det
50. Flirtar du mycket? Det tror jag inte
51. Kan du byta olja på bilen? Finns det olja i bilen?
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har jag berättat att jag har blivit omkörd av en traktor en gång?
53. Vilken var den senaste boken du läste? tusen strålar
54. Läser du dagstidningen? Jag håller mig till internet och tunnelbanetidningarna
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men köper ofta CHICK
56. Dansar du i bilen? Om det kommer en bra låt
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? The voice gick igår hla dagen
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ett inköpsordernummer
59. När var du i kyrkan senast? När paret Bring gifte sig
60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? Han som kallade mig för tangatrosa, numera förtår jag att det var en form av sextrakasseri
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Tälta är inte min grej än...
62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt till dig? Jag muntrar upp mig själv hela tiden med små saker

Stylish Lady är tillbaka

Ledsen att jag inte har bloggat på några dagar, har inte haft någon lust men nu ska jag köra igång med det. Tänkte visa en bild på mig från helgen utan extensions. Funderar på att ha det så ett tag men har inte gjort några beslut om det ännu.

Min far har tjatat på mig så länge jag kan minnas att jag ska klippa mig kortatre, tror dock att han menar ännu kortare än på bilden och flera kompisar har frågat om jag ändå inte ska göra det. Jag tycker det är jättesnyggt men kort hår behöver alltid mer jobb än långt hår. Det är snyggt när det är fixat.

Vad tycks?







//Stylish Lady


Mobilbloggar

Tidig sondagsmorgon och det ar andra advent, det verkar funka att blogga fran mobilen och da kan jag hora av mig oftare

Svar på Frågestunden

Bättre sent än aldrig

Hej dina lårhöga stövlar vart har du köpt dom??


Mina lårhöga stövlar är köpta i Bratislava, men jag har sett liknande på Scorett. Annars brukar jag ha knästövlar med lårhöga strumpor till för lite omväxling.



Vilka är din favoritmärken när det gäller smink och kläder?


Mina favoritmärken vad gäller kläder är Cavalli, Herve Leger, YSL och Gucci, men det är inga plagg som jag inhandlar, jag gillar stilen. Kläder köper jag mest på H&M, Topshop, Gina Tricot, Guess och Zara.


Vad gäller smink har jag tidigare köpt Dior, Lancome, Mac, Make up Store, och YSL men nu har jag börjat köpa mineralmakupen Id och tycker bäst om det till vardagsmakeup. Men när jag ska sminka mig lite extra så tar jag till de gamla favoriterna.


Vad jobbar du med?


Jag jobbar med Afrika på ett stort företag, mer än så vill jag inte säga.


Är du svensk?


Jag har svenskt medborgarskap, jag flydde till Sverige när jag var tio år tillsammans med min familj men jag är född i Kroatien och har bott på gränsen mellan Bosrnien och Kroatien. Jag kan inte säga att jag känner mig svensk men inte heller kroat, jag är en härlig blandning med det bästa från båda kulturerna.


Är ditt fina hår äkta?


Tack J mitt hår är äkta men och det är mitt för jag har köpt det men jag har löshår. Jag har förstört mitt hår under tiden jag tränade så mycket, jag tvättade det ibland två gånger om dagen och under tiden jag studerade tappade jag mycket hår på grund av all stress. Inte nog med det har jag färgat håret så många gånger, har aldrig kunnat bestämma mig för om jag vill vara blond, svarthårig eller brunett med lite röda inslag. Nu får jag inte tillbaka min längd eller tjocklek och jag har vant mig vid förlägning och då är det svårt att gå utan.  



heej jag giller verkligen din blogg skarpt! :D
har ett par frågor :P
1 - hur gör du för att ha så snygg kropp?

Nämen nu blir jag generad J

Träning och rätt kost är min hemlighet. Jag är ganska påläst inom ämnet kost och träning. Jag har tränat sedan jag ar fyra år, gymnastik på elitnivå och även andra sporter senare i livet, som bordtennis, fotboll, innebandy, volleyboll och spelat handboll i de högre serierna. Träning är som att äta och sova för mig och då är det mycket lättare att röra på sig. Jag är ganska noga med vad jag stoppar i mig men jag känner min kropp och ver exakt vad jag kan äta och när. Det handlar om att inte äta sent och helst utesluta kolhydrater såsom bröd, pasta, potatis och alla såser i måltiderna efter lunch. Att tänka nu äter jag en Snickers och sen går jag upp för tre trapper funkar inte. Att förbränna en Snickers krävs en snabb promenad på en timme. Sedan är det viktigt att inte missa några måltider. Frukost är superviktigt som förbränningen ska fungera hela dagen.
2 - vart handlar du mestadels av dina kläder?


Svar ovan


3 - bästa skönhetsknepet?

Sova mycket, smörj in ansiktet och rengör från smink. Ta på lite läppglans eller liknande när du går o lägger dig, när du vaknar på morgonen har alla linjer på läpparna slätats ut och du har fått fylligare läppar.




vad heter du och var är du född?=) snygging!


Jag heter Tanja men föredrar Stylish Lady på bloggen : ) och jag är född i Kroatien.


Jag ska kolla efter koftan. Måste bara fråga vart jackan kommer ifrån, sjukt snygg ju!


  

Jackan är från H&M.

Hoppas att ni fick lite svar, har ni fler frågor är det bara att fråga på.

//Stylish Lady


Dagen

Om ni undrar vad jag har gjort idag



Fick med skorna också från Zara.

//Stylish Lady

Fredagens Stylish Lady Outfit

Nakna sanningen ingen smink och ingen blixt.

 





Topp - Zara
Skärp - Topshop
Armband - Gina Tricot
Klocka - D&G

//Stylish Lady

All i wish for Christmas



Att få åka skridskor i Kungsträdgården kan nog vara riktigt mysigt och väldigt juligt därför ska jag köpa ett par och jag vill ha ett par vita för jag ska se ut som en ängel när jag tar mig fram på isen.

Nää egentligen vill jag ha det för att det finns bromsar på dem och för att jag är kass på att åka, så ser ni någon som är ganska baktung på grund av kudden på rumpan så är det jag. 
 
Kommer att bli påkörd av så många barn....

Lesson Learned

Nu är det flera som nämnt att om man bakar lussekatter så ska det var fingervarmt, 37 grader. Jag har då löst mysteriet om mina misslyckade lussekatter. Jag måste ha sovit på hemkunskapslektionerna för jag tänkte nu kommer det jäsa mer när det är så varmt, tanken direkt efter beslutet att hälla ner den kokande mjölken och smöret i jästen var, men varför just 37 grader?!.... Jag slog snabbt bort tanken och forsatte knåda. Nu vet jag att när någonting kokar så är det närmare 100 grader än 37.

//Stylish Lady

Naz

Jag är nog världens sämsta kompis, jag har glömt min finaste Naz födelsedag. Jag tänker på dig varje dag vännen men jag fattar inte hur det gick till att jag inte kom på det då, jag tänkte ju på det flera dagar innan.


Grattis Finaste och jag längtar till jag får fira dig!!!


Jag längtar efter dig underbara, numera Londonbitch. Nu tänker jag vara ännu värre och publicera den här fina bilden på dig.



Leopardtema o allt, du passar perfekt in i bloggen

Inte helt kry

Nä idag känner jag mig inte på topp, kännt mig sjuk i flera dagar men har inte haft tid att vara det. Skulle egentligen stannat hemma men istället har jag jobbat. Funderar på att gå hem tidigare idag och kurrera mig.

Gårdagen var full av mys, god mat, film och lussekatter. Jag hade en uppgift, att hyra film på vägen hem, istället gick jag och köpte ingridienser till lussekatter och gömde helt bort filmen, min enda uppgift. Så medan lussekatterna jäste eller inte jäste fick jag springa ner och hyra film. Tur är att jag har en personlig kock ibland. Han är duktig i köket men vi har nyligen enats om att vi inte funkar så bra i köket ihop, bättre på egen hand. Han vill ha det på sitt sätt och ja jag gör ju inte rätt. Tyvärr är ju den tiden förbi då man tycker allt sånt är gulligt.



Är det någon annan som har lyckats att inte lyckas med lussekatter? Det blev aldrig någon fluffighet i dem, bara massa deg. En riktig besvikelse.



Grön pasta med kycklingröra och sallad till.



Blev en del roliga figurer, men fantasin räckte inte långt



Så här blev resultatet, rakt ner i soporna tyvärr



Man skulle kunna tro att jag blev full på glögg









//Stylish Lady

Min pojkvän är modell

Ja så är det, just nu plåtas han för en kurskatalog och jag är riktigt avis, glad, fast mest avis. Lite orolig är jag också, vad kommer att hända nu? Kommer han inte vilja umgås med mig nu när han är så känd eller kommer jag kunna rida på vågen av hans kändiskap? Jag ska börja smida planer, trycka upp klistermärken med Stylish Lady text på och klistra fast på hans rygg i smyg när vi kramas hejdå. Jag ska också ge bort en T-shirt i julklapp med texten Stylish Lady över hela bröstet och visa en sorgsen min om han inte vill bära den. En bra början men jag måste komma på fler idéer!

Snälla hjälp MIG, låt oss koka häxblandningen ihop!!!
hihihih :)



//Stylish Lady

Stressigt samhälle

Någonting att tänka på om man inte har tid att leva. Det sägs att det är nyttigt att varje dag äta ett äpple, och en banan för kalcium. Man ska också äta en apelsin för C-vitamin! Och det är ett måste att dricka en kopp grönt te (utan socker för att undvika diabetes) för att minska kolesterol i kroppen.

Man måste också dricka 2 liter vatten varje dag (och sen kissa lika mycket, vilket fördubblar tiden man hittills tillbringat på toa). Man måste också dricka ett glas yoghurt varje dag för att få de bra bakterierna i magen, som ingen vet vad de exakt är, men du MÅSTE ha minst en miljon sådana i magen annars är det illa.

Du ska också ta ett glas rött vin för att undvika hjärtinfarkt. Och så ett glas vitt vin för att skydda ditt nervsystem! Och ett glas öl (jag minns inte varför det var nyttigt) men om du tar dessa tre samtidigt kan du få stroke, fast det gör inte så mycket, du kommer inte ens märka det.

 Man ska också äta nötter och bönor/ärter varje dag. En hel massa nötter/bönor/ärter. Du ska äta 4 till 6 måltider per dag, lätta måltider, men glöm inte att du ska tugga varje tugga minst 36 gånger. Bara för det behövs det 5 timmar.Och så en sak till: efter varje måltid ska du borsta tänderna, dvs. borsta dina tänder efter äpplet, yoghurten, bananen, nötterna/bönorna. Detta ska du göra så länge du har tänder, och glöm inte tandtråden, tandköttsmassagen och munvattnet. När du ändå håller på med detta, kan du ju städa badrummet, kanske installera CD-spelare eller TV där inne, för med tanke på allt vattendrickande och tandborstande lär du tillbringa en hel del tid i badrummet.

Man måste också sova minst 8 timmar per dag och jobba 8 timmar per dag, plus de 5 timmarna som behövs för att äta, det blir 21 timmar. Det är 3 timmar kvar, under förutsättning att det inte är trafikstockning när du åker till och från jobbet.

Enligt statistiken tittar folk på TV 3 timmar per dag. Det funkar inte längre eftersom man måste ta en promenad varje dag i minst en halv timme (ett råd: efter 15 minuters promenad vänd tillbaka, i annat fall tar din promenad en hel timme).

Du måste också hinna med att träffa dina vänner, för de är som växter, måste tas hand om dagligen. Bland allt annat måste du också hålla dig informerad, dvs. läsa minst två dags- och några st kvällstidningar, för att kunna ha en kritisk inställning i livet.

Du ska också ha sex varje dag, men utan att det ska bli rutinmässigt, dvs. du ska vara innovativ, kreativ och varje gång på nytt förföra din partner. För detta krävs ju tid. Och då har vi inte ens nämnt tantriskt sex. Du ska också hinna med din familj, hinna moppa golv, diska, tvätta, för att inte tala om allt du måste göra om du har barn eller husdjur.

När man räknar ihop allt detta ovan behövs det minst 29 timmar. Den enda lösningen är att göra flera saker samtidigt! T.ex. duscha med kallt vatten och håll munnen öppen så får du dina 2 liter vatten per dag. Medan du lämnar badrummet med tandborsten i munnen kan du samtidigt ha sex med din partner, som i sin tur tittar på TV och läser tidningar medan du torkar golv. Då har du fortfarande en hand ledig, med vilken du kan ringa till dina vänner och släktingar. Drick vin efter det (du kommer att behöva det).
 

Den perfekta påsen

Jag är en äkta baglady, jag har massor av väskor och vill alltid ha nya, men med uttrycket baglady menar jag att jag fyller den alltid till max. Min väska är alltid proppfull och går inte att stänga. Nu var det ett tag sedan jag rensade innehållet så imorse när jag skulle få med mig ännu mer grejjer till jobbet fick jag ta till en påse. Jag hittade den perfekta.


//Stylish Lady


Jag dansar

Klockan är halv tio, lördag morgon och jag dansar. Jag är på väg ner till bageriet för att köpa lite nybakat bröd.


Keps- Hugo Boss

Jacka- Guess

Mysbyxor- H&M

//Stylish Lady


Frdagkvälls Stylish Lady Outfit







//Stylish Lady

En tjuvtitt

Här kommer en liten tjuvtitt på fredagens Outfit på ROW


Jeans- April 77
Skor- Bebe
Armand- Hermes
Klocka- D&G
Förlovningsring- Present från älsklingen

//Stylish Lady

RSS 2.0