Stylish Lady är tillbax igen

Nu har jag haft en lång bloggpaus. Några dagar kan vara skönt men är man bort för många kan det bli svårt att komma igång igen. jag tycker att det är kul att blogga, skönt att skriva av sig ibland. Jag vill tippsa om en härligt sida från USA, gojane.com. Där finns det en hel del billiga och snygga saker. Jag har hitat några favoriter här nedan. Skorna kostar från 200-300 kr paret. Jag vet att det är för sent att beställa Julklappar men det är aldrig för sent att shoppa.



//Stylish Lady

Kommentarer
Postat av: zandra

Tjoho! :)

Har du beställt från usa någongång? Från den sidan? Hur som, ville bara kolla hur d ligger till med tull o så om du vet:)

Like ur blogg!

/zandra

2009-01-08 @ 22:37:48
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/
Postat av: Aura

Med tull blir det ungefär dubbla priset... men det är ju fortfarande billigt! Bara så du vet...

2009-01-09 @ 19:45:27
URL: http://aura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0