Slut för idag

Mycket har hänt i mitt liv och jag känner inte för att blogga mera. Kanske återkommer jag tillbaka hit någon dag eller så börjar jag blogga någon annanstans.

Kram

Stylish Lady

Kvällspromenad i kylan

Har tillbringat dagen inomhus så vi gav oss ut på en kvällspromenad. Det är så kallt så inga kläder hjälper mot kylan. Promenaden blev betydligt kortare än tänkt, istället blev det godis och film.

Jag gjorde allt för att hålla mig varm.







På promenaden hittade jag en isbana, blev tyvärr ingen åkning då jag glömde skridskorna hemma.

//Stylish Lady

Nyårsftonens Stylish Lady Outfit

I går gjordes inhandlingar till trerättersmiddagen. Skagenröra till förrätt, oxfile med potatisgratäng och rotfrukter till huvudrätt och panacotta till efterrätt.





Jacka- Everest
Jeans- Replay
Skjorta- Topshop
Skor- Topshop
Armband- Hermes
Klocka- Omega



Dukningen



Förrätten



Huvudrätten



//Stylish Lady

RSS 2.0