Min pojkvän är modell

Ja så är det, just nu plåtas han för en kurskatalog och jag är riktigt avis, glad, fast mest avis. Lite orolig är jag också, vad kommer att hända nu? Kommer han inte vilja umgås med mig nu när han är så känd eller kommer jag kunna rida på vågen av hans kändiskap? Jag ska börja smida planer, trycka upp klistermärken med Stylish Lady text på och klistra fast på hans rygg i smyg när vi kramas hejdå. Jag ska också ge bort en T-shirt i julklapp med texten Stylish Lady över hela bröstet och visa en sorgsen min om han inte vill bära den. En bra början men jag måste komma på fler idéer!

Snälla hjälp MIG, låt oss koka häxblandningen ihop!!!
hihihih :)



//Stylish Lady

Kommentarer
Postat av: Christine

oooh,då är ju min brorsa värsta dundermodellen... :P

visst uppdaterar jag min blogg ofta ;P

2008-12-01 @ 21:49:58
Postat av: Alexander M J

Hej!

Adda mig på msn. Christine kan ge dig min msn så kan vi kolla på det där som du ville ha hjälp med din blogg.

2008-12-02 @ 10:35:49
URL: http://www.crafty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0