Utmaning

Jag tar mig också an denna utmaning 



1. Vilken mat äter du ofta?Mackor, bröd är det bästa som finns.

2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till?Jag hjälper till, helt klart. Har nog mycket med min uppfostran att göra. Men visst har jag blivit lite latare på senaste tiden. Förresten så går jag aldrig på kalas... 


3. Var sitter du helst och bloggar?På jobbet av två skäl antar jag, inte alltid att jag har Internet hemma och att jag behöver en paus i jobbandet. Men tror däremot att mina inlägg skulle bli mer kreativa och inspirerande om jag satt i en annan miljö.



4. Köper du ofta Triss?
Nej, nästan aldrig. Pappa brukar få det när han fyller år. Idag fick jag en för att jag gjorde en kundunersökning här på jobbet. Ingen vinst men jag hoppas på tur i kärlek :)


5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne?NY är en av dem, sen Kroatien är också en. Andra resor som resan till Iran och Sudan har jag gjort i jobbet men de har påverkat mig på ett positivt sätt och därför varit bra resor.


6. Vilken TV-kanal tittar du mest på?
När jag väl tittar på TV så tror jag att det är på kanal 5.


Klädbutik - H&M, Topshop, Gina Tricot, sen mer önsketänkande butiker

Inredningsbutik - IKEA, ROOM sen kommer jag inte på fler just nu...kanske behöver utveckla den fronten

Godis - Choklad, men absolut inte kylskåspkall


Stad - Det finns många som jag inte har besökt och många som jag vill återvända till. Vill åka till Paris, Dubai, Bangkok, Miami och L:A och vill såklart återvända till Rovinj, NY och Barcelona.  


Dryck - Har lärt mig att tycka om vatten annars Coca Cola light. Alkoholhaltiga dryck är vin, både rött o vitt. Vad gäller öl så överlämnar jag det till killarna. Drinkväg gillar jag söta sliskiga, om möjligt mjölk o glassdrinkar.


Musik - Som jag lyssnar på beror på om jag får välja eller om någon annan gör det valet åt mig. Lyssnar på det mesta men om jag ska ut o dansa föredrar jag R&B.


TV-serie - 2 1/2 män är en ny favorit, Sex in The City kan jag inte tröttna på.


Träning - Bakverk - Allt nybakat går hem hos mig, från bröd och bullar till söta smaskiga tårtor.Powerwalks och löpning.


Kaffe - Hm ja, tack men bara om någon annan ska ha. Har aldrig lyckats bli beroende av det, där rök mina vuxenpoäng. Men utan socker och med lite mjölk.

//Stylish Lady

Skrivet av Styliah Lady 2008-09-15 kl 16:44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0