Ut o resa

Känner att jag behöver komma bort från vardagen och bara få en annan miljö. Det ska jag också få göra. I fredags bokade vi resa till Bratislava över helgen, varför Bratislava fråga mig inte men jag ser jättemycket fram emot det. Vet inte så mycket om staden eller landet men det ska upptäckas och förhoppningsvis får jag se denna gubbe. Läste att det är Bratislavas symbol.

Nu är det bara att hoppas på fint väder, tyvärr verkar det inte bli så just denna helg. Helgen som var var temperaturen uppe på 20 grader.


Fredag

mest molnigt lätt regn

Natt: 7°C  Dag: 10°C

Lördag

vind minskande molnighet småregn

Natt: 4°C  Dag: 12°C

Söndag

mycket moln

Natt: 2°C  Dag: 16°C




Härligt det ser ut va? Blir till att packa rätt tjockt tror jag.


//Stylish Lady

Skrivet av Styliah Lady 2008-09-30 kl 16:52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0