Tisdagen Stylish Lady Outfit

Dagen består av jobb, mycket att göra dessutom var jag hemma några dagar från jobbet förra veckan, det är säkert första gången någonsin som jag stannar hemma. Har nog inte en enda sjudag sedan tidigare. När jag tänker efter har jag inte varit hemma från skolan heller vad jag kan komma ihåg. Skönt var det men det är skönare att vara frisk och ha livet på rätt spår igen.  


Ser ni min skogarderob i bakgrunden? Ska försöka ta bättre bilder íkväll.

Skjorta H&M


Svarta lackpumps


Snygg volang på kjolen, Topshop



Svarta mockahandskar från förra året duger bra även i år.


//Stylish Lady



Skrivet av Styliah Lady 2008-09-30 kl 16:27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0