Telefonsamtal med pojkvännen

Det var i stil med ni tjejer snackar om att föda barn men ni skulle veta när en man är riktigt förkyld....

Han ringde för att berätta att han var när att börja slåss med en kille, han hade gjort det om han inte hade haft stygn på ryggen sedan han tog bort två leverfläckar på ryggen sa han. Sen sa han att kille var ganska liten. Antar att han menar att det vore så synd om lillkillen som ropade FUCK YOU över hela gatan när min kille tutade för att varna om att han kom.

Varför ska killar alltid börja slåss och vi tjejer snacka skit i smyg? Hur är vi funtade? En fråga som tål att tänkas på under helgen. Återkommer med en slutsats och svar på frågorna från frågestunden. Idag är jag positiv och jag tar antalet frågor som att jag delar med mig själv till er, att ni får reda på allt ni vill veta. Hade jag haft en dålig dag så hade jag nog tagit det som att ingen bryr sig, för läser bloggen det gör ni. :)  Jag är inte glömsk, jag har bara haft fullt upp med andra inlägg.
 
//Stylish Lady


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0