Stylish Ladys Lördagsbravader

I lördags lyckades jag lura iväg min pojkvän till en överraskning som hans far hade planerat. Jag fick boka upp honom och ta med honom till Hamburger Börs där vi skulle se showen R.E.A. Maten var god och sällskapet trevligt men showen var inte vad jag hoppades på. Det kanske var två roliga skratt resten var nästan pinsamt. Det kanske var fem personer som skrattade i hela lokalen åt de flesta skämten.





Det blev några stopp innan vi avslutade kvällen med galet mycket dans på Ambassadeurs scen.















Kvällens outfit bestämdes tio minuter innan taxin, blev inte alls vad som var planerat men jag gillade den, den var speciell. Fluffig kjol Topshop, skor Topshop, body Gina Tricot

//Stylish Lady

Skrivet av Styliah Lady 2008-11-04 kl 14:29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0