Stylish Lady lagar någon form av mat

Gårdagen var en härlig hemmakväll som planerat, 2 och en halv man var på TV och mysigt sällskap. Maten var ett misslyckande tyvärr och jag måste envisas om att det var mitt fel. Man kan inte ha i potatismjöl istället för vanlig mjöl har jag nu lärt mig. Trodde att det skulle ge såsen en fluffig känsla men konsitansen blev degig och nästintill äcklig.

Jag var inte helt redo när bilden togs men men såhär såg jag ut. Glasögon är jag tvungen att bära då mina linser är slut. Jag hoppas kunna få dem innan helgen för styrkan på glasögonen är den jag hade för 5 år sedan och de fungerar inte lika bra längre så om ni ser mig på långt håll, sådär två - tre meter är det inte helt säkert att jag känner igen er. Känn er inte dissade av en invalido.


Snart lägger jag upp lite bilder från helgen...


//Stylish Lady

Skrivet av Styliah Lady 2008-11-04 kl 09:12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0