Solning och test av Coca Cola

Igår kväll blev det solning på solarieöarna. Har upptäckt ett ståsolarie nära mig och ja, efter den upptäckten tänker jag inte lägga mig i en äcklig solariesäng igen. Ståsolarie känns mycket fräshare och dessutom hade jag volymen på högsta och dansade järnet. Radiostationen 107.5 is the shit!!!


Testade också den nya Coca Cola Light med smak Vitamines och blev ganska besviken. Den var sötare (inte mig emot) men annars så märkte jag inte mycket skillnad. Har inte sett att de fortfarande gör Coca Cola med smak av lime eller citron, den saknar jag ibland. För övrigt tyckte jag om burkens form, den är mycket smalare än deras vanliga 33cl.



//Stylish Lady


Skrivet av Styliah Lady 2008-09-10 kl 15:02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0