Skillnad på kvinnors och mäns vänner

Igår fick jag höra en fräckis och nu ska jag försöka berätta den.

En kvinna är ute på krogen och kommer hem till sin man morgonen efter.

Mannen: Vart har du varit?

Kvinnan: Jag sov över hos en vännina

Mannen tar då och ringer upp fruns 10 vänninor och alla svarar att hon inte har sovit över hos dem.

Nu är situationen omvänd.

Mannen är ute på krogen och kommer hem morgonen efter.

Kvinnan: Vart har du varit?

Mannen: Jag sov över hos en kompis.

Kvinnan tar då och ringer upp alla han 10 vänner. 8 av dem svarar att han har sovit över hos dem och 2 svarar att han fortfarande är där.


Vad lär vi oss av det här kära vänninor?! Ljug bara ljug


//Stylish Lady

Skrivet av Styliah Lady 2008-09-11 kl 15:08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0