Reklam som berör


Idag på tunnelbanan på väg till jobbet läste jag den här reklamen på förstasidan. Nära till tårar läste jag den om och om igen och undrade vad som fick mig att känna så, är det killen på bilden eller sa texten någonting meningsfullt till mig?!  



"Love is everything. Life is too short to live without love. Let´s climb Kilimanjaro together. Let´s kayak down Ångemanälven together. Let´s go camping beside Arlanda´s landing strip together. Let´s go to the Munich beer-festival together. Let´s go where love is, together."



Björn Borg öppnar iaf en ny mensweare store på Grev Turegatan 12

Love is everything.


//Stylish Lady



Skrivet av Styliah Lady 2008-09-05 kl 15:57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0