Onsdagen

Idag har jag haft fullt upp, möten nästan hela dagen. Nu fick jag precis i mig lite tårta som det bjöds på här på jobbet. Skulle vilja träna idag efter jobbet för att få bort allt jobb ur huvudet men har nu haft ont i knät (inte det som är opererat) i några dagar så jag får vänta några dagar till. Tror att det har med förändringen av klimatet, i Sudan där jag var förra veckan var det närmare 40 grader och i Sverige är det minusgrader. Jag tränade dessutom ganska mycket där, när alla kollegor låg och sov var jag uppe på gymmet så det kan vara att jag har överansträngt det också. Skulle vara mysigt med en promenad utomhus i snön.

Vill påminna er om frågestunden, ni kan fortfarande komma in med frågor.

//Stylish Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0