Olika outfitts till olika tillfällen

Här kommer lite förslag på hur ett plagg kan vara kärnan till flera olika outfits till olika tillfällen,.

Här är nyckelplagget en rutig klänning, jag har en liknande, men den är figursydd hela vägen. Ett tips är att använda ett svart skärp för att markera midjan.










Svart bälte. Jag har en liknande blå klänning som jag har haft på mig utan skärp, men nästa gång kommer jag matcha skärpet till skorna.













Svarta jeans är en favorit för mig, just nu har jag ett par från Acne och ett par Tiger. Det finurliga är att det mesta passar till. En tunika eller en kort topp och klack så outfitten klar.



Älska den vita väska från Karen Millen










Turkos topp i chiffongtyg funkar super på jobbet med ett linne under och vill du gå ut och känner dig mer vågad bär den då med en färgglad BH under.











Nu är inte randigt en favorit, men bär man det till rätt kläder kan det bli supersnyggt.









//Stylish Lady





Skrivet av Styliah Lady 2008-10-23 kl 15:17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0