Obama




Behöver jag ens nämna det? JAJAJA han vann och nu ser jag fram emot en förändring till att börja med kanske en förändring i lågkonjukturen så att en köpare vågar betala dyra pengar för min lägenhet och att jag kan flytta till ett hus med en strandtomt eller en stor lägenhet med milslång havsutsikt. puuuh Sen kan jag köpa den där Hervé Legér klänningen också. Ja det får bli prio nummer två.

Måste säga att jag är på ganska gott humör trots datorproblem och ingen lunch, gillar inte alls när det blir så, och jag har verkligen inte tålamod att vänta eller starta om. Nu har jag lyckats fylla ett plan till hälften så jag koppas leveransen hinner fram i tid. Måste man jobba så är det bara att köra på. Idag har jag också planerat och fyllt i massa papper för visum inför min resa till Sudan. Ingen semester men ska dit med jobbet igen. Planerar att ha minst en dag som är jobbfri så man kan få se lite mer av landet. Sist jag var där köpte jag med mig en krokodilväska och en liten pythonormväska hem.


//Stylish Lady

Skrivet av Styliah Lady 2008-11-05 kl 16:14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0