Nytt i garderoben

Igår kväll tog jag upp vinterkläderna efter att ha frusit i stormen. Nu har jag fått nog, har börjat bli tillräckligt gammal och mogen att jag föredrar att gå runt med massa kläder än att frysa. Den här regeln gäller dock bara ibland. Garderoben är nu full och jag lyckades göra mig av med en jacka, den såg sliten ut efter att ha följt med några år, men idag hittade jag en ny, ganska lik men den var veckad i midjan så det blev ett snyggt fall. Snart är det två ut och en in som gäller.



//Stylish Lady

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gillar din klädstil. Snyggt!

2008-11-24 @ 17:39:01
Postat av: matilda

Jag ska kolla efter koftan. Måste bara fråga vart jackan kommer ifrån, sjukt snygg ju!

2008-11-24 @ 21:23:45
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Julia

Är också himla nyfiken på vart kappan kommer ifrån? Gorgeous!

2008-12-20 @ 19:45:10
URL: http://juliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0