Nej men godmorgon

eller kanske snarare god förmiddag för vissa. Själv har jag redan avklarat ett första möte den här fredagen.

Idag känns det verkligen som helg och det ska bli riktigt skönt, det jobbiga är att veckorna går så fort. Julen närmar sig och det ser jag verkligen fram emot i år. Jag kommer inte att ta ledigt någonting utan kommer kunna jobba hemifrån, det blir riktigt mysigt, jag och sambon jobbandes från soffan med TVn på och massor av tända ljus.

Tänkte på en sak igår när jag dick runt i affärer, det har inte alls kommit in så mycket julgrejjer. Jag är rätt säker på att de tidigare åren redan var julgransförsäljning vid den här tiden. Har vi glömt Julen i år?! Jag längtar så jag ska ta fram lite julmusik att lyssna på här på kontoret och jag ska börja fundera på vilken färg på granen jag vill ha.

//Stylish Lady


Skrivet av Styliah Lady 2008-11-07 kl 10:03

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0