Någon fyller 30 snart

Min kära pojkvän fyller år snart, någon gång nästa vecka tror jag att det är... och det är inte vilket år som helst utan det är 30 jordsnurrar eller ska vi säga 30 sommrar och jag har funderat och funderat, han skulle bara veta hur mycket jag har funderat och nu äntligen har jag kommit fram till en slutsats, cirka ett år senare om jag ska vara ärlig. Förra året fick han vad jag tyckte en klockren present. Jag gav bort något som jag var nöjd med att ge bort och det hela gjorde det faktist lite svårare för 30 år slår ju högre är 29 så det innebär att årets present måste slå förra årets...eller? Nä jag har intalat mig om att det inte ska behöva bli så.   

Förrå året fick han resa till Barcelona och F1 biljetter. Jag fick lyssna på Wrooooooooooom Wroooom wroooooom i två hela dagar. Men visst jag ska inte klaga, resan var helt underbar, det var solsken och underbart väder och vi spenderade resten av tiden i Barcelona på en båt vid stranden, drickandes rosevin och ätandes massa tapas.



Där träffade vi ett par från Belgien, Tania och Caro, helt underbara tjejer som vi delade många skratt med.


Vill så gärna dit igen

//Stylish Lady

Skrivet av Styliah Lady 2008-11-06 kl 14:38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0