Mina långa jeans

Imorse var jag nära på att ta på mig min jeans med bootcut och hög midja, men kom på att jag hade ett viktigt möte idag som för övrigt gick bra, känns riktigt bra att ha någonting klokt att säga till om när man sitter i ett rum där jag definitivt är yngst och en av de få kvinnorna. Så det blev kjol, skjorta och pumps. Får se till fota outfitten.




Här är bilden från en annan dag då jag hade de, riktigt snygga men tyvärr inte så mycket jobb.


Bild på Victoria Beckham m, fl. Här ser man tydligt hur mycket hon skilljer sig i mode och kläder i jämförelse med andra kändisar. Hon gör skillnad. Hennes matchning är helt klart snyggast.



//Stylish Lady


Skrivet av Styliah Lady 2008-10-22 kl 16:46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0