Livet går vidare

Varje dag är inte sig lik, ibland händer det att livet får en oväntad vändning. Ibland har det något gott med sig ibland något dåligt. Så en sån här dag då allt känns rent sagt skit får jag rycka upp mig och tänka att det vänder, nu mår jag dåligt men snart mår jag bra igen. Jag kan bli lycklig.

Nästa vecka får jag tillgång till min lägenhet igen och mitt liv som länge har stannat upp kan återta rörelse. Jag är den enda som jag vet kommer följa med mig hela livet. Människor kommer o går, vissa stannar längre än andra, vissa berör medan andra fortsätter sin resa vidare. Jag har sårat och jag har blivit sårad. Jag har upplevt saker som jag säkerligen inte komme att uppleva igen men livet går vidare och en dag kommer jag att bli helt lycklig och fullbordad igen.  


//T

Skrivet av Styliah Lady 2008-09-16 kl 14:26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0