Låt mig presentera NICO

Visst ser han farlig ut?! Det är nog tanken som slår många när de ser honom, det var även så jag såg på kamphundar men efter att ha träffat Nico har jag fått en annan bild. Han är riktigt snäll och litar blint på sin matte. Allt handlar om ägaren, hur behandlar man sin hund, det låter ganska självklart men det är tyvärr inte alltid så.

Kamphundar har tyvärr fått dåligt rykte. Jag tror inte att hundars avsikt är att skada någon männinska eller ett barn men men de reagerar när de blir rädda.  En hund måste ha bra självförtroende för att kunna vara lugn, egentligen precis som vi människor.


//Stylish Lady



Skrivet av Styliah Lady 2008-10-14 kl 15:58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0