Kvinnors Kärlek till Skor

Finns det någonting bättre än att shoppa skor?! Oberoende om du har en dålig dag, håret känns inte rätt eller att du har en känsla av att jeansen sitter lite tajtare än vanligt så kan du alltid handla skor. Detta är sanning! Oavsett ålder eller humör blir en kvinna piggare att shoppa skor.

Under en tid i mitt liv har jag jobbat som säljare av skor och min erfarenhet är det finns inte många kvinnor som springer förbi utan att titta en extra gång eller vanligtvis prövar och känner samma missnöjdhet som de kan känna en "sån där Dag" när de prövar jeans eller en klänning.  

Jag älskar höga klackar, ju högre destå bättre och det något jag har varje dag.


Här är några älsklingar jag gärna skulle vilja ha... jag har ju varit snäll i år


//Stylish Lady

Skrivet av Styliah Lady 2008-09-02 kl 11:52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0