Klackar till barn

Om jag någonsin får en dotter så ska hon få ett par rosa.




Jag fick ett par av min mamma riktigt höga italienska steletto när jag skulle ta studenten och gå på bal. Hennes krav var att jag skulle lära mig att gå innan jag fick använda de utomhus, så rätt så rätt! I över en månad trippade jag omkring i mitt rum på min rosa heltäckningsmatta och lärde mig gå. Sedan dess går jag ingenstans utan höga klackar.


Tack mamma för skorna och balklänningen som du sydde klart natten innan balen



//Stylish Lady

Skrivet av Styliah Lady 2008-10-10 kl 15:10

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh..vilka söta=)

2008-11-14 @ 11:05:55
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0