Johnny Logan i Stockholm

Igår var jag på Johnny Logan på Berns. Han gjorde det bra och jag är glad att jag var där. Fick höra några låtar från hans ny album som jag kommer få skaffa. Han spelade sina vinnarlåtar vilket jag blev väldigt glad över att han gjorde då just en låt är den speciella anledningen att jag gick på spelningen. Sen spelade han till min förvåning Robbie Williams låt Angels och förklarade att det var hans men nej Angels kommer aldrig att bli Jonnys låt för mig.

Efter en härlig helg på landet, med massa myspyskläder blev det dax att ta på sig finklänningen. Denna som tidagare visad kommer från TopShop.





Och så Johnny...


//Stylish Lady






Skrivet av Styliah Lady 2008-09-15 kl 14:06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0