Jag lever

Jag vill verkligen tacka för alla fina kommentarer, blev helt överraskad. Kommer att göra ett inlägg om vad jag tycker om anonyma elaka kommentarer så fort jag får tid. Befinner mig just nu i Afrika, Sudan och jobbar. Här är det varmt ca 35 grader men tyvärr inte så mycket mode. Man måste vara någorlunda påklädd. Jag kommer inte åt bloggen så mycket  men ska försöka lägga upp lite bilder.

Ikväll ska jag på en stor fest, för en brud som precis har gift sig, på den festen ska det bara vara kvinnor, dans och mat, känns som ett riktigt pyjamasparty.

Fortfarande Er Stylish Lady

Kommentarer
Postat av: Christine

Love ya and miss ya!!!

2008-11-19 @ 09:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0