Jag kom ut

Igår kväll hade jag en trevlig tjejmiddag. Jag kunde såklart inte hålla mig längre än en kvart med att berätta om min nya blogg. Visst det är ju det som är meningen med en blogg, att så många som möjligt ska läsa den men när ens närmaste får läsa bloggen kan jag tycka att det kan bli pinsamt. Men visst om det är någon som får kritisera en så är det ju ändå ens närmaste.


Nu har jag en annan attetyd till det här med bloggande, jag är stolt över att våga göra det. Jag kommer kanske att ångra mig men då har jag haft roligt på vägen samtidigt som mina dagar blir nerskrivna.... så nu ska jag sända länken till mamma och hoppas på positiv respons.

Love

//Stylish Lady

Skrivet av Styliah Lady 2008-09-05 kl 09:47


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0