Jag blev arg

Glömde berätta om min morgon på tunnelbanan till jobbet. Det värsta jag vet är när manniskor smaskar. Inte nog med att jag ogillar att åka tunnelbanan då man måste trängas med massa folk och känna vad de har ätit för middag dagen innan utan jag måste höra de smaska på sitt tuggummi. Jag går på tunnelbanan och ser en plats, tar fram min bok som för den delen är riktigt bra, och börjar läsa, nu är det några stationer kvar tills jag ska gå av innan jag hör det äckliga ljudes...smask  smask För guds skull vi sitter i ett gammalt tåg där man knappt kan höra sina tanka...




Smaken var melon.


//Stylish Lady



Skrivet av Styliah Lady 2008-10-10 kl 15:37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0