Jag är ingen slit o släng

Har ni som jag kläder i garderoben som hänger kvar med prislappen på? Jag har den här kjolen från Topshop. Köpte den när den kom i butik, precis innan sommaren. Det är inte det att jag inte tycker om den utan jag vet inte vad jag ska ha den till. När jag köpte den hade jag massa idéer och den kändes jättefin på men varje gång jag tar på mig den hemma, blir jag lite besviken och tar något annat istället. 

Tyget är helt underbart, tjockt och glansigt. Den ska sitta i midjan så den blir ganska pluffig och kort. Svårburen men helt underbar. och självklart är den i den bästa färgen... ROSA


//Stylish Lady

Skrivet av Styliah Lady 2008-10-16 kl 11:39

Kommentarer
Postat av: Alexandra

skulle inte ett par svarta strumpbyxor och ngn tajt söt topp passa med den ?

2008-11-14 @ 13:43:36
URL: http://alexandrari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0