Ibland blir jag Imponerad

Tänker på en kompis som befinner sig i Sydafrika just nu. Hon har bokat upp massa roliga saker att göra, safari, simma med hajjar och allt möjligt roligt men det som imponerar mig är att hon ska göra allt det där själv. Visst, för många är säkerligen första tanken att det är tråkigt men om man tänker igen, en resa där du bara får umgås med dig själv, lära känna dig själv. Det är modigt och jag vet att hon är en självständig och modig kvinna. Innan min resa till NY denna sommaren trodde jag nog att om jag skulle resa någonstans själv så skulle det skulle det bli till någon solig strand, inte allt för långt bort, säkerligen med all inclusive. Men så var det inte, när jag befann mig själv i NY utan hotell bokat och ingen karta växte jag in i situationen. Jag reagerade annorlunda och tag ansvar. det jag märkte var att jag inte alls har så dåligt lokalsinne som jag trodde. Ser verkligen fram emot att höra alla detaljerna när du kommer hem.


//Stylish Lady

Skrivet av Styliah Lady 2008-10-13 kl 17:34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0