Hundvakt

Min helg har varit väldigt lugn, fredagen spenderade jag hemma i soffan med god mat, film och mys med pojkvännen.

I lördags var vi hundvakter en stund till världens sötaste Nico medans matte och husse roade sig. Han ville varken äta eller dricka de första timmarna han spenderade hos oss, det var nog hans sätt att visa att han var missnöjd. men så funkar det inte hos mig, ett bra tips som funkar på hundar(Nico) är det som funkar på små barn. Få de att tro att man äter deras mat med stor förtjusning tills de till slut inte kan hålla sig längre...observera att jag inte åt av hundmaten.

//Stylish Lady

Skrivet av Styliah Lady 2008-10-28 kl 15:08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0