Helgen på Landet

Jag har haft en helt underbar helg. Att komma bort från vardagen och stan fick min helg att kännas som en veckas semester...jaa nästan i alla fall. På landet gäller gummistövlar därav dessa bilder.


Här myser jag framför brasan i min Juicy Couture



Nedan finns bilden på hur den ser dressen ser ut, har tyvärr ingen bättre bild på mig i den. Denna köpte jag i deras butik i NY men finns att köpa från hemsidan. Den riktiga färgen på dressen är mer lik på den bilden jag har på mig än på modellen nedan.





 Gäller att hitta kläder i rätt size så man inte ser ut som ett tält.

Varför inte ta den stora grenen, eller trädet....


Stuuuuuuuureplan here I come!


//Stylish Lady

Skrivet av Styliah Lady 2008-09-15 kl 10:44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0