Gårdagen

Igår kväll köpte vi det som återstod innan min kille skulle få njuta av sin 30-års present och även jag också. Nu kan vi göra det godaste kaffet hemma. Vi kan experimenterna med latte och olika cappucinosmaker så mycket tills vi hittar den perfekta blandningen och inget annat kaffe blir lika gott som det vi har hemma.



Vi lagade jättegod mat från en ny kokbok som vi har köpt från Apoteket, det ska vara nyttiga måltider. IGår utgick vi från receptet och följde det till punkt och pricka men nästa gång vi gör den blir den lite annorlunda, stekta jumoräkor saknades. Till det blev det nybakat bröd i stekppanna.



Till efterrätt blev det pepparkakor och glögg.

I söndags var jag hos en vän på tebjudning, riktigt bra idé, hon bakade scones och vi drack massa te. Den idéen ska jag verkligen komma ihåg. Det krävs inte så mycket förberedleser men det är riktigt mysigt nu när snön är framme. En annan idé är att ha glöggbjudning.

//Stylish Lady


Kommentarer
Postat av: angelica

tack o loov att du börjat blogga igen haha jag kollar varje dag;) du är så jävla snygg ska du veta! älskar att läsa din blogg pussokram

2008-11-25 @ 13:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0