Fredagens Stylish Lady outfit

Idag blev det inga bra outfitfoton, vet inte vad det beror på ibland men jag blir helt enkelt inte bra. Jag fick en kommentar en gång som jag kan hålla med om "Om genomsnittssvensson blir bra på 6 av 10 bilder så blir du bra på max två". Ärligt talat så måste jag hålla med om det. Det betyder också att jag måste kämpa mycket mer med mina outfitbilder än andra bloggerskor, det borde väl ge mig några extra poäng...right?!


En annan kommentar som jag har fått i ämnet är "Vad är det som har hänt, du blir ju bra på alla bilder idag"





Skulle vara bra o få lite tips, på något sätt blir jag stel och tänker för mycket. De bästa korten på mig är de som är spontana, de som är tagna innan jag ens hinner tänka till.



//Stylish Lady





Skrivet av Styliah Lady 2008-11-07 kl 15:54

Kommentarer
Postat av: Amanda

gillar kläderna

2008-11-14 @ 14:31:55
URL: http://amandasleader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0