Flyga drake

Nu har jag äntligen läst ut den, och nej jag ska inte berätta hur den slutade eller överhuvudtaget vad som hände bara att jag kan varmt rekomendera den. Jag fällde några tårar i slutet, inte för att det är någonting konstigt med det för att vara jag, jag gråter jämt till filmer och böcker.

Nu ska älskling få läsa den och sen vill jag att vi ska se filmen också. Antagligen blir man besviken över filmen, för ens egen fantasi är alltid bäst men eftersom boken är skriven efter filmen så kan det bli spännande.

Nästa uppdrag är inte lätt, blir till att hitta en bok i samma klass och det snart för det är så tråkigt att åka tunnelbana....


 
Skrivet av Styliah Lady 2008-10-23 kl 11:52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0