Den ultimata klänningen

Visst är det den alla vi tjejer letar efter! Vissa inför varje helg och vissa inför ett speciellt tillfälle. Jag gillar att ha kläder hemma för alla tillfällen för jag har allt för många gånger råkat ut för att leta efter ett plagg i sista stund. Då nästan alltid kommit hem med allt annat förutom det jag just skulle köpa.

Jag tänkte försöka pigga upp mig med dessa skönheter. Asos.com är en bra sida om man vill ha snygga, trendiga kläder. Kanske ska slå till?! De här fyra är favoriterna.

Den första klänningen funkar då man vill vara fin men ändå lite diskret, kanske på en fest där det finns människor i alla åldrar.

Klänning nummer två är det ultimata plagget för en fredags AW.

Silverklänningen är för en riktig partykväll. Jag älskar klänningar med bar rygg.

Den fjärde klänningen är ju bara underbar, Victoria Beckham har ju en liknande :)



//Stylish Lady

Skrivet av Styliah Lady 2008-09-24 kl 17:29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0