Bilder från Tjejmiddagen




Fyra tjejer, vin, shoots och mat. Gårdagskvällen i bilder. Tack brudar för igår, jag hade jättetrevligt!!!




Frukttalrik


Tacopaj

Botten gjord på hälften grahamsmjöl hälften vetemjöj, smör och vatten. Förgrädda i ugnen ca 10 minuter på 210 grader.


Under tiden stek köttfärs i tacokrydda, lägg i formen. Skär upp tomater och lägg dem som ett lock över pajdegen och köttfärsen. Smeta ut en creme fraiche, med smak franska örter och strö ost över. Lägg i ugnen igen i ca 20 minuter på 230 grader. Sen är det bara att göra en god sallad till och ha en smaklig måltid.


Jag är medveten om att det nu blir lite av en matblogg av det här inlägget men oror er inte de rätter som jag kan laga börjar lida mot sitt slut.



Presenter

Vet inte riktigt vad jag har gjort för att förtjana det här men jag fick massa fint igår. Ansiktsmask från LUSH, shootsglas från Sagaform och jättefina blommor.


Ansiktsmasken kan läggas på innan utgång för att få slätare hy. Återkommer med mer info efter test.


Shotglasen har jag tidigare velat köpa, men när man bor ihop måste man kompromissa, nu när jag har fått dem så måste vi ju ha dem.. Thanks!


...och älskling när du kommer hem ikväll och jag inte är hemma så kanske du tror att jag har köpt blommor till dig...tro det





//Stylis Lady


Skrivet av Styliah Lady 2008-09-05 kl 10:14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0