Att göra i vecka listan

Måndag idag och just nu har jag en lugn stund hemma. TVn står på och en kopp kammomillte med en skvett mjölk är dukat. Det får bli en av de tre saker som jag gör för mig själv vaje dag.

Vad har jag att fixa i veckan då

Hantverkare som ska fixa duschdörren- avklarat

Present till pojkvännen, 30 års present - avklarat sedan länge (hihih)

Tisdag- Kalas med mat och efterrätt, handla, baka och laga efter jobbet, ska vara klart kl 19.

Onsdag- Eventuellt en liten överraskning för pojkvännen

Frisörstid en kväll i veckan innan lördag

Inhandla saker som fattas inför 30-års festen på lördag

Skaffa en outfit till lördag

Beställa tårta inför lördag

Soldushc, om det finns tid.

Ska också hinna med att planera inför Sudanresan nästa vecka, packa och inhandla det som behövs.

Ska också jobba, träna och blogga. Just nu känns det som lugnet före stormen.

//Stylish Lady




Skrivet av Styliah Lady 2008-11-10 kl 20:58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0