Äntligen Träning

Igår tränade jag för första gången på länge. Jag älskar ju att göra det, varför har jag glömt det?!

Jag körde igång första träningspasset ganska lugnt

Började med 30 minuter rask promenad, nivå 7,6 på löpbandet. Sedan blev det intervallträning i 15 minuter, 30 sekunder löpning på nivå 13-14 och 30 sekunder vila på nivå 7,5. femton intervaller om 30 sekunder förutom den sista då jag sprang allt jag hadde i 1 och en halv minut. älskar att ta ut mig. Efter det blev det strech och lugn promenad hem.

Får komma igång med träningen nu, det är ju så skönt.


Sporttoppen är från Casall

//Stylish Lady


Skrivet av Styliah Lady 2008-10-14 kl 10:46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0