Ansiktsbehandling

I eftermiddag ska jag på en form av ansiktsbehandling på Linnegatan, Salong Tid. Jag ser verkligen fram emot den och tror att det kan förbättra min hy i ansiktet.



En syrabehandling med fem olika alpha- och betasyror. Behandlingen arbetar på att förbättra hudkonditionen, minimera linjer, återfuktar huden, porsammandragande, reglerar talgproduktionen (vad det nu är) och dämpar rodnader. Inklusive en värmande inpackning av huden med hyaluronsyra och c-vitamin. Huden får en intensiv återfuktning och "plumar" upp linjer och rynkor. Huden blir len, mjuk och strålande. Rekomenderas av salongen till alla som på allvar vill motverka linjer. Enstaka behandling eller en kur om 4-5 behandlingar, beroende på hudtyp. 1 gång/månad.



Imorgon och framöver informerar jag om hur det har gått och säkerligen om alla krämer som de lyckas sälja på mig.


//Stylish Lady

Skrivet av Styliah Lady 2008-10-21 kl 16:01

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0