590 kr för en synundersökning

Japp, då fick jag betala 590 kr för en linsundersökning hos min optiket på Synsam. Det är ju helt galet anser jag. Det är ju ändå dem jag går till och nu ska jag betala ngn form av årlig avgift för att de ska stå till tjänst om jag behöver hjälp med någonting. Men VA?! Ska de inte göra det ändå. Nu känner jag i och för sig att jag gör lite som medierna, skriver något i rubriken sen skriver jag förklaringen i texten men ändå. Jag var där max en halv timme och trodde att jag skulle betala mindre än en vanlig undersökning ens. i början på veckan var jag inne och klagade på att jag såg dåligt och att jag inte hade fått rätt styrka och då tar de betalt för den tjänsten och massa extra. Är det det de menat att de står till tjänst med. Nä jag blev ganska förbannad och sa nu har ni förlorat en kund....och som svar får man det var ju tråkigt. Bra människor det finns som jobbar inom serviceyrken. Jag säger bara GUBBE!!!


Jaja jag tror jag ser bättre nu iaf, tur det.

//Stylish Lady

Skrivet av Styliah Lady 2008-10-02 kl 16:01

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0