20% OFF på Topshop

Missa inte Elle-kväll ikväll på Topshop Gallerian. Efter stängning bjuds det på dricka och snacks och 20% off på allt, kläder, skor, väskor, smycken JA ALLT.  Själv får jag se om jag hinner dit, har ju en gång i tiden jobbat där och det var galet kul när det var mycket folk, vilket kaos det kunnde bli. Vi klädde upp oss och släppte in allt folk, de var som tokiga, sen när allt folk gick och vi stängde igen dörrarna festade vi på rester som fanns kvar av all dricka. Numera är det Sook som alla går till om de vill till just Topshop, men inte jag, Gallerian är min favorit.


Annars ska jag titta på en lägenhet, en riktigt fin vindsvåning ikväll, kan det inte vara 20% off på den också...ohhhhhhhhh


//Stylish Lady

Skrivet av Styliah Lady 2008-10-02 kl 14:20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0